Friday, August 24, 2012

"වටලප්පම් පොලිස් සහතිකය "


හදිසියේම මට විදේශ ගතවෙන්න අවස්ථාවක් උදාවුනා.දකුණු කොරියාවට ...ප්‍රමුඛ උනා පොලිස් සහතිකයක් ..ඉතින් මන් ගියා ප්‍රදේශයේ
පොලිස් ස්ථානයට ..මගේ උවමනාව කිව්වා එතන හිටි පොලිස් කාන්තාවට ...මොහොතකින් මාව යොමුකරා එක්තරා පොලිස් නිලධාරියෙකුට ..
ඉතින් ඔහු එක්ක ටිකක් කතා බහ කරා..මට පොලිස් සහතිකය මට හදිසි බවත් මන් කිව්වා ..ඔහු කිව්වා ..එහෙම හදිසියේ බැරි බවත් විස්තර හොයල
ඉවර කරලා සහතිකය දෙන්න දවස් ගණනක් යන බවත් මට කිව්වා...මන් කිව්වා ටිකක් ඉක්මනින් කරලා දෙන්න පුලුවන්නම් ලොකු උදව්වක් කියල ..ඔහු
ටිකක් කල්පනා කරා ..අහස දිහා බැලුව .."අද වහිය්ද මල්ලි "කියලත් ඇහුවා."හරි මන් කරන්නම් ..මට මල්ලිගේ නම්බරේ දෙන්න" කියල .. කිව්වා .
"මන් හෙට උසාවි යනවා ,,,..මන් ඔයාට කෝල් එකක් දෙන්නම්' කියලත් කිව්වා..එතනින් එදා කතා බහ ඉවර උනා ..ඊලග දවසේ හවස මට කතා කරා .."හෙට
සහතිකේ දෙන්නම් ..හෙට හවස ඇවිත් හම්බවෙන්න" කියල කිව්වා ..කොහොමින් කොහොමහරි ඊලග දවසේ හවස මගේ අතට පොලිස් සහතිකේ ලැබුනා
මන් ගොඩක් ස්තුති කරා ..අනිතිමේදී ඔහු කිව්වා "මට ටිකක් බඩගිනි මල්ලි මොනවා හරි කමුද හෝටලේකට ගිහින්" ..මන් කැමති උනා ..ඉතින් හොදට බඩ
කට පිරෙන්න එහෙම කාල වටලප්පම් එහෙමත් අතුරු පස විදිහට අරන් .."මට කාලා ඉවරවෙලා මල්ලි කිරි එකකුයි ගෝල්ඩ් ලිෆ් එකකුයි නැති උනොත් කාපු එක
හරි යන්නේ නෑ " කියල ඒ දේවලුත් සපුරගත්තා ,..මුහුණට මුහුණ කතා කරා ගෝල්ඩ් ලිෆ් දුම එහෙ මෙහෙ යවමින් ..මට කිව්වා .".මල්ලි ඔය සහතිකේ ඔහොම හදිසියේ ගන්න නම් ටිකක් සල්ලි යනවා ..මට මල්ලි ගෙන් තියෙනවනම් විතරක්ක් රුපියල් දාහක් දෙන්න" කිව ..මන් කැමති වෙලා සල්ලි ගත්තා ..බයවෙලා වගේ කිව්වා .."අපෝ ඔහොම දෙන්න එපා ..මේසේ යටින් ගුලි කරලා දෙන්න" කිව්වා ..ඒ වැඩේ අහවර වෙලා එයාගෙම ත්‍රිවිල් එකේ නැවත එන ගමන් තෙල් ගහන්න ෂෙඩ් එකට ගියා ..තෙල් ගහල ඉවර වෙලා ..මට කිව්වා මල්ලි රුපියල් පන්සියක් මාරු තියේනම් අන්න අර තෙල් ගහපු කෙනාට දීල දාන්න" කිව ..මන් ටිකක්
ඉස්සරහට ඇවිත් බැස්ස ..අයෙත් මන් ස්තුතියි කිව්වා .."ඕවා මොනවද මල්ලි ..අයෙත් උදව්වක් මොනේ උනොත් කියන්නකෝ" කියල යන්න ගිහින් ...මන් ලගට ඇවිත් කිව .."මල්ලි මට මේ පොලිස් රස්සාව එපා වෙලා තියෙන්නේ ..ඕයා ගිහින් මටත් ඒ රටේ හොද ජොබ් එකක් තිබුනොත් සෙට් කරලා දෙන්න කියල තට්ටුවකුත් දාලා යන්න ගියා ..
ඉතින් මන් තාම එයාට ගැලපෙන හොද ජොබ් එකක් හොයනවා ..තාම ලැබුනේ නෑ..

No comments:

Post a Comment